مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 16:032019-09-22ورزشي

کشتی قهرمانی جهان| احسان پور صاحب مدال برنز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک توکیو از عصر امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار .

- نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با پیروزی در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک توکیو از عصر امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 61 کیلوگرم که 25 نفر حضور داشتند، بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال، دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را شکست داد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 13 بر 12 از سد احمدنبی گوارزاتیلوف، دارنده مدال برنز 2016 جهان از آذربایجان گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

کشتی گیر آذربایجانی در مرحله قبل با نتیجه 7 بر صفر خولیوس بونه رودیگوئز، قهرمان جهان از کوبا را شکست داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی قهرمانی جهان| احسان پور صاحب مدال برنز شد

کشتی قهرمانی جهان| احسان پور صاحب مدال برنز شد